torsdag 14 oktober 2010

uppdatering!

har inte hunnit uppdatera så mycket nu dom senaste fyra dagarna!
så tänkte skriva lite om vad som har hänt!

Måndag; Red ut barbacka och ponnyn var sjukt pigg! :) tro de eller ej, men hon bockade och stegrade! jag flög nästan av! hehe, min lilla busponny.<3

Tisdag; Red dressyr i ridhuset och det gick okej! eller, iaf på slutet.:)


Onsdag; Slutade tolv i skolan för vi hade hemmstajoggen- vi skulle springa en mil.
drog direkt till stallet! mockade och fixa sen var det hoppträning, och just idag så var nelly seg och tog inte skänkeln.hehe och jag ramlade av en gång också(a) sånt som händer!:)älskar min ponny hur mycet som helst endå!



Torsdag;  Har inte varit i stallet än! är i skolan än men det är tänkt att jag ska ta en lugn tur i skogen! men det regnar ju så vi får se!


mer uppdatering ikväll om dagen!




/Michelle.
Bild; Nelly första vintern hon var hos mig! hade precis påbörjat inridning, och erkänn hon är ju hur söt som helst!<3
och bara min.

4 kommentarer: